Festival Performa Platforma -  Festival sodobnih performativnih praks in sodobnega plesa

Stegnar, Horvat in družina

Pridite bliže (če upate), ker sem, kar sem

performans predavanja

Pridite bliže (če upate), ker sem, kar sem

V tokratni ediciji Performe 2015 nastopi kanibalizem. Avtokanibalizem. Kritiki, blogerji, teksopisci, glasni oziroma predstavniki naše generacjije bodo pisali o sebi, o svoji medijski poziciji, o mestu kritike, o generacijski razliki, o generaciji.... O nas, ki smo, samo to, kar smo.

In tako se vračam na začetek, k mali garažni knjižici z naslovom Performa 2011 (Ceci n'est pa performa 2011) in prepisujem: "Ne gre za samopromocijo ali marketing. Ne gre za estetizirane ali konceptualne umetniške uprizoritve oziroma javne predstavitve posameznikovih dosežkov. Ne. Umetniki skozi svoj fokus, svojo precepcijo in preko svojega načina dela razmišljajo, predavajo, performirajo o svojem sovrstniku, o nekem znancu, znanki, tujcu ali tujki. Predstavljajo in interpretirajo, performirajo in predavajo ter razlagajo drug drugega. Kot način vzpostavitve generacije, novih povezav in možnih sodelovanj." (Katarina Stegnar)

Nenad Jelesijević je publicist na področjih sodobnih scenskih umetnosti, performansa, filma, interdisciplinarnih praks, arhitekture in oblikovanja. Raziskovalno se osredotoča na kritiko v umetnosti. Objavlja na MMC RTV Slovenija, Radiu Študent, v Dialogih, Maski, ČKZ-ju ... Dejaven je v tandemu KITCH.

Jedrt Jež Furlan piše kolumne za Objektiv, sobotno prilogo Dnevnika, in Fokuspokus, vodi pogovore v Slovenskem gledališkem inštitutu. Dela kot odgovorna za odnose z javnostmi za umetniške projekte.

Miha Blažič, bolj poznan kot N’toko je raper in vokalist skupine Moveknowledgement ter pisec kolumn za Mladino.

Katja Perat je članica uredniškega odbora študentske literarne revije Idiot, piska (literarnih) kritik za revijo Literatura, Pogledi in Mladina.


Festival Performa Platforma - Festival sodobnih performativnih praks in sodobnega plesa - Uvodna stran